Vinden

Waar is een nieuw logo dat op het oude lijkt goed voor?

“Noch de vervanging van het huidige logo zoals gebruikt door de reeds erkende ambachtslieden, met de kosten die er uit voortvloeien, noch het naast elkaar hanteren van vrijwel identieke logo’s is aan te bevelen”, zo schrijft de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de Kmo.

Indien een versterking van het logo daadwerkelijk wordt beoogd, zo vervolgt de HRZKMO, dan “is een grondige rebranding vereist. Het voorgestelde nieuwe logo verschilt amper van het huidige logo. Het is dus maar de vraag of de zeer beperkte aanpassing enige impact zal hebben.”

De raad stelt zich pragmatisch op en is voorstander van het behoud van het huidige logo, maar is van mening dat het mogelijk zou moeten zijn om een versie in “grijstinten” te produceren, met name om gecertificeerde ambachtslieden in staat te stellen desgewenst tegen lagere kosten in één kleur te drukken en dat op diverse soorten materialen.

De HRZKMO zou liever zien dat de overheid concrete steunmaatregelen neemt in plaats van te muggenziften over nagenoeg identieke logo’s.
Lees meer
 

Terug
Partner Content
Partner Content
Do Not Call Me (DNCM)

De Bel-Me-Niet-Meer! lijst groeit elke maand. Wist je dat maar liefst 12,3% van alle bedrijven in België zijn nummer heeft geregistreerd? Til je prospectie naar een hoger niveau, vermijd monsterboetes en stel je in regel met de wet op telemarketing. Surf naar dncm.be voor meer info.

Infotheek
Belgian Digital Economy 2024

Belgian Digital Economy – Overview 2024

Tweede pensioenpijler in beeld

De tweede pensioenpijler in beeld
 

Werkloosheids- en promotieval naargelang de ondernemingsvorm

Werkloosheids- en promotieval en de verschillen in belastingdruk naargelang de ondernemingsvorm