Vinden

Nieuwe website voor consumenten

Hebt u spijt van een aankoop? Hebt u een online bestelling niet ontvangen, stelt u misbruik vast of zoekt u een bemiddelingsdienst om een geschil met een onderneming op te lossen? Misschien vindt u de oplossing via de website ConsumerConnect, die de FOD Economie onlangs online zette.

Die is opgebouwd rond vier thema’s: informatie vinden, misbruik melden, een vraag stellen of bemiddeling aanvragen. Die laatste is niet altijd gratis. Voor bepaalde bemiddelingsdiensten moet u betalen, zoals de Geschillencommissie Reizen, de Verzoeningscommissie Bouw of de Geschillencommissie Verbruikers: Textielverzorgers (CACET).
Lees meer

 

Terug
Partner Content
Partner Content
Do Not Call Me (DNCM)

De Bel-Me-Niet-Meer! lijst groeit elke maand. Wist je dat maar liefst 12,3% van alle bedrijven in België zijn nummer heeft geregistreerd? Til je prospectie naar een hoger niveau, vermijd monsterboetes en stel je in regel met de wet op telemarketing. Surf naar dncm.be voor meer info.

Infotheek
Belgian Digital Economy 2024

Belgian Digital Economy – Overview 2024

Tweede pensioenpijler in beeld

De tweede pensioenpijler in beeld
 

Werkloosheids- en promotieval naargelang de ondernemingsvorm

Werkloosheids- en promotieval en de verschillen in belastingdruk naargelang de ondernemingsvorm