Wie of wat zoekt u?

WIE?

FIRMA, DIRECTIELID, BTW, TELEFOON, FAX

WAT?

ACTIVITEIT, TREFWOORD, MERK, PRODUCT, SECTORINDEX

WAAR?

POSTCODE, GEMEENTE, KIES PROVINCIE
1.472.961 ACTIEVE BEDRIJVEN - 1.427.376 CONTACTPERSONEN

Top Meetings is een online newsletter die elke derde donderdag van de maand naar 47.000 beslissingsnemers verstuurd wordt.

Hieronder vindt u de meest recente editie, waarin zoals steeds een aantal exclusieve locaties voor meetings, seminaries, incentives, enz. voorgesteld worden.


Brussels Kart - banner 2019

De Victorie

De Victorie verovert culinaire harten op een prachtlocatie
Gesitueerd in een adembenemend mooie vierkantshoeve te midden van de eigen wijngaarden in het Vlaams-Brabantse Linden plaatste het restaurant De Victorie met afzonderlijke wijnbistro zich in een mum van tijd op de kaart met verrassende gerechten, door resoluut te kiezen voor de beste topingrediënten, ambachtelijk vakmanschap en liefde en respect voor elk product. Ons geroutineerde keukenteam bereidt voor u eigentijdse invullingen uit de klassieke Franse keuken, frisse gerechten met een Zuiderse toets of moderne pareltjes uit de Oosterse keuken, die vergezeld worden door onder andere de huisbereide Vandeurzen-wijn. Onze eigen geproduceerde huiswijnen veroverden in hun lanceringsjaar meteen al enkele prestigieuze prijzen. Reserveren doe je best op voorhand. In het restaurant is er plaats voor 55 personen en in de wijnbistro voor 75 personen. Check onze website voor de openingsuren!


 
Pillows

Pillows Grand Hotel Reylof: meetings en events in ingetogen luxe
Het nieuwe designhotel in de Hoogstraat spitst zich toe op meetings en events en beschikt over 8 meetingruimtes met een grote verscheidenheid aan groottes en opstellingen. Het kroonjuweel is de Grand Salon, een state-of-the-art eventruimte van 120m² met een flexibele opstelling. Bijzonder aan Pillows Grand Hotel Reylof is de focus op het culinaire. Kleine groepen tot 18 personen kunnen genieten van het unieke private dining-concept van het verfijnde LOF Restaurant. Voor grotere groepen worden verfijnde meetingmenu’s voorzien, volledig op maat van het event. Het ervaren team van Pillows Grand Hotel Reylof is gespecialiseerd in het ontzorgen van meeting-gasten en het creëren van een unieke ervaring voor alle soorten events en meetings.


 
Wolvenbos

Knopen doorhakken op een plek met een ziel!
Wist u dat u met uw vergaderingen en bedrijfsevents meer resultaat boekt als ze plaatsvinden in een inspirerende omgeving? Logisch, want een ontspannen sfeer en een natuurlijke omgeving zijn zowel verkwikkend als rustgevend. Precies daarom koppelt Domein Wolvenbos het nuttige aan het aangename: perfect uitgeruste vergaderzalen in een elegant decor, omringd door 42 hectare privetuinen. We richten onze vergaderzalen flexibel in naargelang uw doelstellingen. Voor of na de sessies snuift u frisse lucht op, kuiert u door de tuinen of snuistert u in onze imposante bibliotheek. Ook een receptie, walking dinner of diner behoren tot de mogelijkheden. En dat zowel in het kasteel als in het pittoreske boswachtershuis of een luxueuze tent. Parking is er in overvloed. Bovendien is Wolvenbos uitstekend gelegen op een boogscheut van Antwerpen, relatief dicht bij Nederland én gemakkelijk bereikbaar.


Faculty CLub 2019 - aangepast Uw vergadering, bedrijfsevent of privéfeest in UNESCO werelderfgoed
Faculty Club in Leuven is een unieke evenementenlocatie in Unesco werelderfgoed. Door de adembenemende ligging zijn de gerestaureerde gebouwen van het Groot Begijnhof de ideale plek voor al uw vergaderingen, recepties en (personeels)feesten. Faculty Club biedt u een professionele congres- en vergaderservice, een culinair à-la-carte-restaurant Cum Laude en een stijlvolle organisatie van uw feesten en recepties in prachtige zalen of in de heerlijke en ruime Garden Lounge. Daarnaast zijn de ideale ligging (Leuven - centraal in VLB), de vlotte bereikbaarheid en de gratis parking voor 250 wagens een mooie surplus. Voor meer informatie: www.facultyclub.be

 Mercure - Ibis - Top Meetings

Comfortabel vergaderen vanaf € 34 per persoon?
Het kan vanaf nu bij ibis Styles Zeebrugge! Je kunt rekenen op een goed uitgeruste vergaderzaal (incl. beamer, flipchart,…), een doorlopend koffie- en theebuffet en een heerlijk lunchbuffet met broodjes en wraps. Boek nu jouw seminarie bij ibis Styles Zeebrugge en geniet samen met jouw team van een inspirerende vergadering aan zee! Een seminarie met meer dan 40 personen gepland? Dan krijg je van ons 30% korting op één van de teambuildingactiviteiten: een bezoek aan de befaamde visveiling van Zeebrugge, een rondvaart op de Haven van Zeebrugge of wavekarting.
Meer informatie over de vergadermogelijkheden bij ibis Styles Zeebrugge? Stuur dan een mail naar H8091-GM@accor.com!

   

U heeft mooie vergaderzalen? Een unieke locatie voor meetings, seminaries, congressen, bedrijfsfeesten of andere incentives?

Maak dan een persoonlijke afspraak met 47.000 eventmanagers, marketeers, HR- en PR-managers, management assistants, logistieke managers, salesmanagers en zelfs bedrijfsleiders. Kortom: zij die beslissen of ze hun volgende event bij u organiseren.
 
Stel uw concept voor via onze maandelijkse newsletter Top Meetings.

U communiceert in woord of beeld en kiest uit volgende mogelijkheden:
  • Visual van 500 pixels breed en 150 pixels hoog
  • Tekst van 8 regels met visual 120 pixels breed en 150 hoog
  • Wij zorgen ervoor dat uw creatieve boodschap in de mailbox van 47.000 beslissers terechtkomt, met een link naar een concreet aanbod op uw website.
Zo creëert u snel en efficiënt nieuwe leads.
 
Voor tarieven en reservaties: topregie@trendstop.be